niedziela, 4 października 2015

Tak wiem przegiełam!! ⭐Rozdział 30

Dbra tym razem serio przesadziłam.. prawie 2 miesiące nic nie opublikowałam. Przejebałam, zjebałam, spieprzyłam, spierdoliłam..... i co najgorsze moim jedynym wytłumaczeniem jest lenistwo... Ehh.. brak mi słów do siebie.. Zapomniałam nawet o rocznicy. Zapomniałam o Was, moich czytelniczkach, o waszych blogach... Ahh..kuźwa przepraszam ;-; Bardzo was przepraszam, ale jakoś nie mogłam się zebrać... Ostatnio pokłuciłam się z ważnymi mi osobami i jak tchórz boje się je przeprosić. Odwlekam to i odwlekam. a czas leci i ran nie leczy :((( Ehh.. ja nie wiem jak to dalej będzie, ale z blogiem na pewno nie skończe! Ani mi się śni! W jakim kolwiek dołku bym była on będzie istnieć mimo ogromnych odstępów w pisaniu. Tarez bardzo mi zależy żebyście mi wybaczyły... Nie tylko moje czytelniczki, ale te osoby które czytałam...bo od jakiegoś czasu do nikogo nie zaglądam. Przepraszam jestem okropna. Z hejtujcie, oskarżajcie, piszcie co myślicie ja się nie obraże, nawet za największe oszczerstwa. Zasłużyłam sobie. Będę szczęśliwa, że kogoś jeszcze mimo wszystko obchodze. Rirczi, Mechiś, Sosik... no dawajcie. Pff a miało być tak pięknie, a wszyszło jak zwykle ://
Duuupaaaa.
Niestety nie wynagroze wam tego żadnym super dziełem tylko najnormalniejszym w świecie krótkim rozdzialikiem.
Dziękuje Ci jeśli doczytałaś tej linijki❤❤
A teraz rozdział 30:


Ludmiła:

Siedziałam przy stoliku przy dużym oknie. Fede poszedł 10 minut temu po kubełek. Znudzona czekaniem wyciągnełam z kieszeni telefon. Odblokowałam go. Zgodnie z tradycją od razu wziełam się za przeglądanie portalów społecznościowych. Facebook. Nudy, jak zawsze samojebki. Messenger. O Naty mi wreszcie odpisała! Instagram. Violka z Leonem byli na kolacji. Ciekawie. Snapchat. O Fran znów farbuje włosy! Twitter. O! Nicki Minaj będzie w Madrycie! Pintarest. Ojciec Andresa tworzy nowe projekty. Uu jakie piękne wille. Vine. Hahaha Kocham ten filmik Fede i Leona, hahaha, superbohaterowie. Ask.FM. Ja pierdole co za dzieci te pytania zadają. Qzone. Kiedyś się naucze czytać tego spaghetti. Ebay. O moja sukienka się wreszcie sprzedała! OLX. Wow?! Już bardziej z ceny zejść nie mogli? Blogger. Och pamiętam te czasy. Moja przygoda z blogowaniem zaczeła się zanim przeprowadziłam się do Ameryki Łacińskiej. Hmm.. Traktowałam bloga jak mój pamiętnik. Do moich przeżyć dołanczałam tylko bohaterów i dodawałam parę detali. Ehh.. Szkoda, że przez to wszystko zapomniałam hasła do konta. Już parę razy chiałam się za to zabrać od nowa, ale jakoś nie mogłam się zebrać i wymyślić jakiejś oryginalnej tematyki. Zgasiłam ekran i położyłam szybką ku stołowi. Głowę oparłam na lewej dłoni i wpatrywałam się w świat za oknem. Restauracja znajdowała się na 6 piętrze ogromniego pasażu. Widok byłby przepiękny gdyby nie stojące paręnaście metrów dalej biurowce. Chmury przysłaniały słońce. Nie mogę uwierzyć, że już niedługo dane mi je oglądać.
-Hallo!-zerwałam się jak oparzona.-Siedze tu od parunastu sekund i pytam się, czy otworzyć najpierw majonez, czy ketchup?- otworzyłam szeroko oczy, jeszcze nie do końca powróciłam do rzeczywistości.
-No to oba.-stwierdził mój towarzysz.
Wzięłam do ręki tłusty kawałek kurczaka.
-Wziąłem dla nas po shake'u z Maka (dla nie wtajemniczonych: McDonald's)
-Spoko.
-Lud wszystko OK?- przyglądał mi się wielkimi oczami.
-A czemu niby nie?-zapytałam zastanawiając się po czym mógł to wywnioskować.
Chłopak uniósł ręke i kciukiem otarł mój policzek:
-To czemu płaczesz?
Dłonią złapałam się za wolną część tarzy. Faktycznie moje policzki były mokre. Szybko zwaliłam jego ręke i sięgnełam po chusteczke znajdującą się na tacy. Otarłam nią całą powierzchnie obu profilów.
Jedliśmy w milczeniu. Mmmmm.. Szpitalne posiłki nigdy niedorównają przepysznym fast foodom.
-O matlo jak mi tego brakowało!
-Nawet nie przypominaj.
-A właśnie co z tą twoją głową?

FEDERICO:
Ciekawe co mi teraz odpowie. Mam nadzieje, że nie bedzie mnie okłamywać. Chodz z drugiej strony sam bym nie chciał żeby się nademną urzalano. Biedactwo. Co on musi teraz przeżywać. A ja? Nawet nie moge jej przytulić, ani wesprzeć, bo przecież "nic nie wiem".
-Yyyy..-zająkała się. Napewno teraz wymyśla jaki kit mi wcisnąć.-Jestem przemęczona. Wiesz stres.-A myślałem, że przyjaciele mówią sobie prawde. Czy ona mi nie ufa? Sam nie wiem.. Powiedzieć, czy nie, powiedzieć, czy nie??
Popatrzyła na mnie, czy aby na pewno jej uwierzyłem. Uśmiechnołem się sztucznie.
-To od dziś zwalniamy tępa.
-Dzięki.-oddetchneła z ulgą. Niech będzie, nie bede jej narazie tym denerwował.

LUDMIŁA:

Kamień z serca. Bynajmniej z Fede wszystko załatwione. Auć! O nie znów ten ból! Dobra Lu spokojnie. Powiedz, że idziesz na chwile do toalety.
-To ja jeszcze skocze do umyć ręce.-nie uwierzy ci dodaj coś!- Cała w soli jestem!-Okej teraz powolutku to tylko pare metrów. Okej jestem. Podeszłam do kabiny.
-Przelraszam, tu jest kolejka.-jakaś babka zwróciła mi uwage.
Oparłam się więc o zlew. Głowe opóściłam w dół. Po chwili gdy ból zelżał, przemyłam twarz wodą. Już lepiej.
-Ma pani wolne-powiedziała tamta kobieta.
-Dziękuje.-rzuciłam po czym aby zachować pozory normalności zanknełam się w pomieszczeniu z sedesem. Odczekałam chwile i spóściłam wode. Wróciłam do przyjaciela już całkiem ogarnięta.
-Idziemy?
-Gdzie mnie taraz zabierasz?-spytałam żartobliwie.
-Hmm słyszałem, że grają teraz Małego Księcia. Co ty na to?
-Czytałam to w podstawówce.
-Ale niee. To jest ppnoć coś całkiem nowego. Książe jest wpleciony tylko w fabułe.
-Możemy pójść.



😘😒😒😊😂😩😂😩👌☺😂😍😘😊😘😍😂😂😍☺😘😊👌☺😍👌😘😂😊😂😘😂👌😂😘😊😂😘😒😘😒😘😒
Zapraszan na te, że prześliczne blogi :** (wklejam zwykły link, bo KLIK mi na telefonie nie chce działać;-;)
http://life-ludmi-ferro.blogspot.com/2015/10/epilog-rozdzia-69-ostatni.html?showComment=1443988713753&m=1
http://itsnotanillussion.blogspot.co.uk/2015/07/pamietnik-dokonczony-os-moniczki.html

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Skomentuje za kilka dni!
      Na razie masz linka do akcji "pomagania dla ludzi którzy chcą się zabić".
      Przeczytaj do końca to zrozumiesz!!! <3 <3 <3

      http://fede-mila-pl.blogspot.com/2015/10/jak-sie-bezbolesnie-zabic.html?m=1

      Usuń
  2. Cudowny
    Ja zawsze bede z toba
    I nie spierdolilas

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty zdajwsz sobie sparwę, że już nie piszę ? Dobra no o wróciłam, zmieniłam tematykę bloga ale posta nie ma i się na niego nie zanosi z dwóch powodów: lenistwo i ambicje (6/5 z fizyki i 6 z chemi to jednak jakiś trud jest xd).
    Dobra teraz do rozdziału, a tak.wogóle to brakowało mo komentowanoa blogów...
    Świetny rozdział :*
    Albo nie pamiętam, albo nie było co dolega Lu (ale raczej to pierwsze). Biedna Ludmi :(
    Podziwiam Fede, że jeszcze nie wybuchł wiedząc, że Lu go okłamuje....
    Do nexta (chyba.......
    kc <3
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fede biedaczek, znam jego ból :((

      Ostatnio wszyscy poddypadamy z tym pisaniem xdxd

      Tak to drugie dobrze myslisz :*** hhee

      Usuń
  4. 1.Jestem na ciebie zła! Przez tyle czsu ni nie dodawać?! (Mówi ktoś, kto nie pisze na żadnym z 6 blogów -.-)
    2. Hmm... A co to za stwór? 'Portalów'? Nie znam kogoś takiego. (Portali, kobieto!)
    3. 'Kiedyś się nauczę czytać tego spaghetti'? Co to znaczy, bo nie rozumiem...
    4.'Do ła ncza łam'? 'Do Łą cza łam', jak już.
    5. 'Położyłam szybką ku stołowi'. Co, ta szybka biegnie ku stołowi? (Położyłam szybką w dół)
    6. 'Nie mogę uwierzyć, że już niedługo dane mi je oglądać'...







    Co?! Nie mam pojęcia, o co chodzi w tym zdaniu. Nie rozzumiałam, nie rozumiem i nie zrozumiem.
    7. 'Hallo!' Za halo w mordę walą...
    8. '-No to oba.-...' Wygląda na to, że ona mu to odpowiedziała. Jeśli Fede mówi dalej, to ciągniesz to w jednej linii.
    9. 'Lud (PRZECINEK), wszystko OK?'
    10. A czym jest 'TARZ'?
    11. Tej, czemu Ludmila płacze? Nie ogarniam... (Sosik, imbecyl)
    12. 'Ciekawe (PRZECINEK), co mi teraz odpowie...'
    13. Oh, ja też mam 'nadziejĘ', że Moniś będzie pamiętać o przecinkach i 'ę', Fede... Ja też...
    14. 'Chodz z drugiej strony...' Gdzie mam iść? (Choć)
    15. 'Nademną'? (Nade mną)
    16. Tak, Federico. Ludmila, to on. 'Co on teraz musi przeżywać'...
    17. Przytulić ją może, bo płacze, przecież, nie? To jest nawet wskazane!
    18. Tsa... Przyjaciele mówią sobie prawdĘ, a nie prawdE.
    19. 'Powiedzieć, czy nie, powiedzieć, czy nie??' Po co aż tyle?! Lepiej by wyglądało 'Powiedzieć jej, czy nie?'
    20. 'Uśmiechnołem'. Co zrobiłeś? (Uśmiechnąłem)
    21. Ja też nie 'bede'. Bo ja bĘdĘ.
    22. (O nie, znowu ten ból!)
    23. 'Dobra Lu spokojnie'. Może jeszcze napiszesz to tak: 'DobraLuspokojnie' ?! (Dobra, Lu, spokojnie. lub Dobra, Lu. Spokojnie.)
    24. 'To ja jeszcze skocze do umyć ręce'.Taa... Ja też skoczĘ z dywanu, jak widzę tą twoją ortografię... Ale... Chwileczkę! Gdzie ty szkoczysz? '... skocze DO...' Dokąd?
    25. 'Powolutku'? Jeśli nie jesteś pewna, zastąp to innym słowem! (Powoli)
    26. Ja też 'przelraszam'. Przelraszam, kurwa...
    27. 'Ma pani wolne!' Ale w poniedziałek do pracy!
    28. 'Rzuciłam, po czym, aby zachować pozory normalności, zamknęłam się w pomieszczeniu z sedesem'. Teraz porównaj to, ze swoim zdaniem.
    29. 'ChwilĘ', 'wodĘ'
    30. 'Hmm słyszałem, że grają teraz Małego Księcia.' 'Hmmsłyszałem, że grają teraz...' Za "Hmm", albo wielokropek, albo przecinek! A ten Mały Książe ile ma lat? Ah, nie! Ptzecież muszę się domyślić, iż jest to tytuł, ponieważ nie ma cudzysłowiu! A gdzie grają? W kinie, w radiu, w telewizji?
    31. 'Ale niee' Po chłolerę tam to drugie E?
    32. 'To jest ppnoć...' A czym jest 'ppnoć'?
    33. 'Możemy pójść' Co ty, łaskę mu robisz? (Możemy to obejrzeć)
    34. Super rozdział (Prócz błędów)
    35. Gdybyś mogła, dołącz do społeczności na G+
    36. Na znak, że jeszcze żyję masz linki do moich blogów xD
    • yo-quiero-besarte-ti-i-wanna-kiss-you.blogspot.com
    • dont-stop-5sos.blogspot.com
    • fnafxfanixpoxgrze.blogspot.com
    • nunca-digas-nunca.blogspot.com <- Czekam na pracę naborową!



    Lilly xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że wpadne!
      Niektore błydy lub zdania to specjalnie ciii Fede ma zrytą banie xd
      :*
      Ale Mnie Pojechałaś😂😂😂

      Jak pani od polskiego. Doslownie!

      Usuń
    2. Nie bez powodu mówią na mnie 'Matka Polka', albo 'Ta od Polaka' xD

      Usuń
  5. jeeeestem
    fajny rozdzial
    mam nadzieje ze nadrobisz czytanie u mnie :)
    super
    Lu no cos ty mogla bys powiedziec
    ale fajnie napiecie
    czekam na next i zeby cie tu duzo nie opierdzielic
    czekam na szybki next haha
    sama ostatnio mam problemy z pisaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz linka tu do ostatniego posta?
      Bo przynajmniej nie zgubie hehe xd

      Usuń
  6. http://ratuj-mnie-przed-smiercia.blogspot.com/

    Zapraszam.

    Anonimowa Księżniczka ♥
    Czyli
    Dawna Nina Pasquarelli, Black Angel, Juliet Pasquarelli która odeszła, jak wolisz. Ale mam nadzieje, że jednak kojarzysz.

    Pozdrawiam i całuję
    Julia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, nie nawaliłaś, każdy może mieć gorsze dni itp. :)
    Też nie jestem za dobra w przeprosinach..://
    Ale okay, co do rozdziału..

    Błędów jest niestety sporo, ale nie widzę sensu, by je wypisywać, koleżanka wyżej już mnie wyręczyła :) Może zatrudnisz betę?
    Ale rozdział bardzo ciekawy. To słodkie ze strony Federico, że się tak troszczy o Ludmiłę. Nie wiem jednak, czemu nie chce mu zaufać. No ale może po prostu nie chce użalania się itp.
    Mam nadzieję jednak, że kiedyś się odważy mu powiedzieć i wszystko się dobrze skończy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    itisnotourloveaiff.blogspot.com

    Mall.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. betę?? A co to takiego ??
      xd

      Ciesze się, że jesteś :)))

      Co do zachowań bohaterów to wszysto jest specjalnie obmyslone :DD

      :*:

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń