sobota, 14 lutego 2015

Walentynki!!

                                    <3 <3<3 <3
Przeżyliśmy już razem Mikołajki, Wigilie, 3 króli, TŁUSTY CZWARTEK...  i nareszcie nadszedł czas na najważniejsze święto miłości i zakochanych :***
!WALENTYNKI!
W DNIU ŚWIĘTEGO WALENTEGO
DLA WAS MISIA PUCHATEGO
ŚLE ME SERCE 
PODZIĘKAMI
KOCHAM WAS
MOJI KOCHANI
!!

CHOĆ SIE BOJĘ ODROBINKĘ 
ŚLE DZIŚ DO WAS WALENTYNKĘ
BO NADZIEJE CICHĄ MAM
ŻE WAM SZCZĘŚCIA TROCHE DAM!

!TERAZ!
!DLA!
 !KAŻDEGO! 
!PRYWATNIE!
(kolejność przypadkoowa i powiedzcie jeśli o kimś zapomniałam!)

MECHI <3 <3 <3 <3
ZAWSZE BĘDZIESZ NAJWAŻNIEJSZA
MEMU SERCU NAJBLISZSIEJSZA
MOJA ZOŚKA 
NAJPIERWSIEJSZA
:*

Mechi Mechiś Lambra
Piekna jest milosc
lecz znika jak mgła
przyjazn piekniejsza 
bo wiecznie trwa ! 


Okropna jest tęsknota,

Gdy myśl wciąż do Ciebie ucieka,

Gdy myśl jest już przy Tobie,
A droga do Ciebie daleka.

Weź ten wierszyk w swoje ręce
I zasłuchaj się w piosence.
A ona Ci przypomni czas,
Gdy ta wspaniała przyjaźń łączy nas :) 


julia sz.
Róze są piękne lecz kolce mają, 
nie są wieczne bo opadają. 
A nasza przyjaźń niech bedzie szczera,
 niech nigdy nie umiera..

Fedemila Forever
Po angielsku I LOVE YOU,
 po rosyjsku - JA LUBLIU 
po francusku - JA ZE TE,
  a po polsku - KOCHAM CIĘ


Julietta Magic

Na walentynki przesyłam całusów kilka
Delikatnych jak muśnięcie motylka
Myślę, że jak je poczujesz
To mi się zrewanżujesz.


jula zielonka
Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą
A list jest rozmową między mną a Tobą.
Więc dla dalszej miłej naszej znajomości
Wysyła w Walentynki ten symbol miłości.


Klaudia Mnatsakangen
(nw czy dobrze napisałam zazwisko)

Choć nie jestem milionerem,
Choć nie jeżdżę land roverem.
Chociaż rzadko pijam whisky,
Nie wyglądam jak Olbrychski.
Chociaż nie używam Ace,
Ani ubrań od Versace.
W piłkę nie gram jak Gadocha,
To nad życie Ciebie kocham

Katie
Jest coś co trzeba Ci powiedzieć,
To coś co sprawia,że Ci bardzo bardzo dobrzee
Czuś się tak realnie być w twoim umyśle.
I powiedz mi czy jesteś tym kim chcesz być?!-Ser mejor..


Alex G.
W dniu Walentynek
mocno całuję i słowem 
"Kocham"się podpisuję!


Gall Anonim
W dniu świętego Walentego
życzę Ci byś miała tego,
kto Ci taką kartkę wyśle
i Cieplutko Cię uściśnie.
Aby zawsze kochał Ciebie
i by było Wam jak w niebie.

My Love

Pół jabłuszka, pół cytrynki
słodkie usta u dziewczynki,
gdy je chłopiec pocałuje
to się miesiąc oblizuje ;P

Marta Pasquarelli

Kocham, kocham ja szalenie! 
Kochać, kochać to marzenie. 
Kochaj, kochaj Ty mnie też! 
Ja Cię kocham, przecież wiesz!

I

!Ci któży nie komentują, ale są!
Chociasz tutaj zaglądacie 
znaku już nie zostawiacie.
Ja życzenia złożyć chcę!
Kocham was, a czy wy mnie ?
Zastanawia tylko mnie ,
?Czy podoba się?
?!?Czy nie?!?



A wy jak spędzacie to święto?
U mnie piękne słońce i 15 stopni, zaraz biegna na spacer nad rzekę!
 Dostaliśmy od mojej siostry kochanej (ten dzień jest dziwny<3) słodyczę..ale móje Raffaelo i lizaczek już nie istnieje fizycznie "zjadł się" hłe hłe hłe  :((
On był taki taki ... serduszkowo-MALINOWY..mniam...!!
Bardzo zakochanych WALENTYNEK życzy
moniczka:-)
        

12 komentarzy:

  1. Kochanie, piękne.
    Dziękuje, zawsze wiesz jak mnie pocieszyć- nudzi mi sie-szpital to złoo
    Kocham, czekam na rozdział.
    Besos, Mechiś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niw nawidzę Walentynek!
    Ale i tak dziękuję!
    Kochana, ty też będziesz dla mnie najważniejsza!
    Jesteś dla mnie siostrą z blogera.
    Kocham cię, najmocniej ze wszystkich!
    Całuję i ślę największego misia świata!



    MECHI♥♡♥♡
    P.S. Ja obchodzę 15.02.-dzień singla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to obchodzę z tobą!
      ;-#

      Usuń
    2. A ja z Wami ♥

      Usuń
    3. No to...
      JUMPREZA!!!!
      Albo Impreza u Karola (Bzdurbegi Kartona)
      Troll tańczy!!!



      MECHI♥♡♥♡

      Usuń
    4. Hahahahahaha Chodźcie do mnie moje Trole! XDDD

      Usuń
    5. niuniuniuniuniuuni!!

      Usuń
    6. Impreza!!
      Chleb+masło=Chleb z masłem!

      Usuń
  3. o szlotko<3
    Dziękuję ;3
    Pozdrawiam Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://life-ludmi-ferro.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń