sobota, 21 lutego 2015

Rozdział 22


"Są w życiu sutuacje, 
w których musisz powiedzić sobie 
"DAM RADĘ"
i iść dalej"

Federico:
Ruszyłem do wyjścia. Biegnąłem w stronę dziewczyny. Złapałem ją za nadgarstek.
-Puszczaj!-krzyknęła nawet się nie odwracając i wyrwała się. Lecz nie zamierzałem odpuszczać. Nagle kroś mocno mnie szturchnął. To ten cholerny lekarz. Wyprzedził mnie. Oboje znikneli gdzieś za żywopłotem. Tym razem wolniejszym tępem pospieszyłem w tamto miejsce. Ujrzałem zapłakaną Ludmiłe, siedzacą na ławce z tym kolesiem. Podeszłem blirzej, Nie pokazując się im przykucnąłem za jakimś krzakiem tak by ani oni mnie ani ja ich nie zobaczyłem. Wiem, że to co teraz zrobie nie jest do końca dobre. Musiałem ich podsłuchać.
-Dlaczego!? Nie ja nie chce!? Za co mnie ukarałeś!?-O czym ona mówi?! Nie widziałem jej co prawda, ale w głosie można było wyczytać ból i rozpacz.
-Choroba nie jest karą, ale po prostu nieposłuszeństwem naszego ciała.-jaka choraoba?!
-I co teraz?! Ile mi zostało?! 1,2,3,miesiące?! Hyym?!?!-wybuchła płaczem
-Damy sobie z tym rade..-"MY"?! Co to ma kórwa ,przez mówione "ó" zamknięte, znaczyć!!
-Co można zrobić?
-Konieczna będzie operacja.
-Tak, na która bedę czekać nastepne 10 lat!
-Jeżeli bedziemy czekać na -znów to "MY"!-finansowanie NFZ to tak, ale jest inna opcja.
-Jaka?!-poczułem entuzjazm w jej głosie- Bo,żeby sama nie mam tyle piniędzy..
-Dla tego właśnie mam propozycje..-dalej nic nie usłyszałem, widocznie zaczął cos szeptać.
-To jedyna opcja?
-Jeżli ma sie udać.., ale jeżeli twój guz - GUZ?!?! Ona ma na guza!! Jakto? Od kiedy? Czemu nic nie powiedziała? -jezeli bardzo grożny (złosliwy) to będziesz jedną z pierwszych na liście do otwar..operacji.
-Ale jeżeli ktoś się dowie to straci pan pracę?
-Proszę nie mówić do mnie pan. Przejdzemy na "ty"?-wkurwiam się!
-Dobrze, no więc co jeśli stracisz pracę?
-Życie jest warzniejsze od jakieś tam pracy.
-Dziękuje. Jak mam ci sie odwdzięczyć?
-Wiesz jest takia sprawa..-o nie tego już nie stoleruje, nie będzie jej wykorzystywać! Natężyłem uszu.- teś..ku...lu...ja....xks.-Dosłyszałem jedynie urywki paru słów. Starałem się ułożyć to w jakąś sensowną całość. Wnioski do których doszłem przeraziły mnie doszczętnie. 
-Nie jestem pewna..-nastała chwila ciszy, którą w końcu dziewczyna przerwała-Tak, niech bedzie. Ale mam prośbę. proszę nie mówić o niczym niomu, także o stanie mojego zdrowia..
-Owszem, w końcu obowiązuje mnie tajemnica lekarska.
-No tak. Fakt :)
-To teraz odprowadzę panią do sali?
-Tak proszę, bo głowa mnie rozbolała od tego wszystkiego.
Wstali i poszli. Poczekałem chwile, aż odejdą. Po 15 minutach podniosłem się i ruszyłem spowrotem. Wstąpałem nogą do ogromnego białego pomieszczenia. Podeszłem do drzwi za ktorymi była Lu. Westchnąłem położyłem rękę na klamce. Nacisnąłem ją, a drzwi się osuneły. Przełknąłem ślinę. jak mam jej powiedzieć, że znam prawdę?
-Cześć Fede nareszcie jesteś! - zachowywała sie jakby nic się nie stało. Zero smutku, przerażenia. Gra aktorska wykuta do perfekcji. Ale jak ona to ja też.
-Cześć-podeszłem by ją przytulić-I jak się czujesz? Co powiedzieli lekarze?
-Yyymm.. to zwykłe przemęczenie- Co? Nie wierze oszukała mnie. Nie ufa mi? Przecież jej tajemnice są moimi tajemnicami i na odwrót. Może myśli, że ją zostawie? Nie chce mnie zranić? Co jest przyczyną jej kłamstwa?
-Na pewno to tylko przemęczenie?
-Do czego zmierzasz?-i znów ten "pokerface" 
-Tylko się upewniam.-Dobra mina do złej gry. Tak to narazie najleprze rozwiązanie, niech sama mi powie prawde.-Pamiętaj, że możesz mi powiedzieć wszystko.

Ludmiła:
"Pamiętaj, że możesz mi powiedzieć wszystko." Te słowa dobiły mnie jeszcze bardziej. Ledwo utrzymoje obojętny wyraz twarzy. Mam ochotę wtulić się w jego tors i wybychnąć płaczem. Tylko co ja mu powiem? "Wybacz,że cie okłamuje, ale za pare misięcy nie bedzie mnie na tym swiecie i muszę sie komuś wyrzalć"?! To mam powiedzić?
Na szczęście wtedy wszedł Christiano, znaczy mój lekarz prowadzący. Oby tym razem przyniusł jakieś dobra wieści.
-Witam pana. 
-Zgaduje, że mam wyjść.-ahh widzę ta zazdrość Fede.
-Nie tym razem nie będzie to potrzebne. Jutro rano panią wypuszczamy. Ale proszę nie zapomnieć o przujściu na badania kontrolne.-no tak włoch nie wiedział o naszym przejściu na "ty". Jak ja nie nawidzę kłamać.(-,-)
-A pana zapraszam do gabinetu.-popatrzyłam na lekarza zabijającym wzrokiem, a ten usmiechnął się i puścił mi oczko. Co on chce zrobić? Mam nadzieje, że nic mu nie powie.,


6416572657465475676447367436743572543765673657569696969696966969696699
No jest!!
Borzeno-marlenowo-grarzynowo-onomatopejicznie-dłuuugo mne nie było !!!!!!!!!!!


To ta szkoła..-,-..ehh
Jak zabierałam sie za pisańie(prawie co dziennie) to wszystko w okół mnie rozpraszało, bo jednocześnie gadałam, przeglądałam fb, słuchałam radia i bawiłam się z Zośką( nawet zdążyłam zacząć czytać 5 książek i żadnej nie skończyłam xd)___W końcu się wkurzyłam i uznałam, że trzeba się zająć jedną rzeczą ,a porządnie.
I wiecie co?
Pomogło!!(tak wiem jestem "bardzo" odkrywcza:))

Tak przy końcówce rozdziału wpadłam na całkiem nowy i pogmatwany pomysł dalekiej jeszcze cząści tej historii o_O
Lekarz odmienił moje życie :Oo

I pytanko:
Oglądaliście lub pisaliście z Lodo jak była w Poloni??
Ja byłam w pieprzonej szkole :((

Ale sobie nagrałam i....marudziłam mamie jak ja bardzo chciałam tam być i wziąć autogra lub zdjęcie, a najlepiej cały ten 2FORu

No to co , do nexta :*****


moniczka:-)

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cześć<3
      Thx, że mnie poinformowałaś ;3
      Musze w końcu dodać bloga do listy u mnie. ;p
      Ponieważ cały czas zapominam ;p
      Rozdział CUDOWNY<3 Kocham cię normalnie ;c
      Nie będę się rozpisywać na temat rozdziału ponieważ zaraz schodzę z kompa.
      Bardzo źle się czuję ;c Mam nadzieję, że się nie gniewasz co?
      Ale wiedz, że kocham bardzo twoją historię<3
      Ja też byłam w szkole ;/
      Chcę szybkiego nexta<3
      Pozdrawiam Klaudia ~_~
      PS: jeszcze raz przepraszam ;c

      Usuń
    2. Nic sie nie stało :***
      Warzne, że jesteś :DD

      Jeszcze rok temu zastanawiałabym sie co to Thx <----haha ja i moje życiowe zrozumienia xd (już wiem jakby co,hehe)

      A moja histora kocha cb <3 <3 <3 <3

      Właśnie muszę biec (tak biegam po necie..problem?) do ciebie na Tres'a!!!
      Toja lecę

      moniczka:-)

      Usuń
  2. Mechiś! czemu nie mogłam byc pierwsza? bo naszlo mnie na oglądanie na Playerze " 39 i pół" ♥
    hahahaha
    no więc, wkur*ia mnie ten Christiano, co on se mysli?! Ze jest fajny?! XD
    Nie jest hahahah
    Lusia kłamieee!
    O co chodzi z tym takim co Fede myslal ze chodzi o seks? Co ten lekarz chciał na prawde?!
    a moze Fede dobrze zrozumial?!
    Bożee, jakie to wszystko cudowne!
    Pisz nexta, bo jak nie to przyjde do ciebie zzz..... (poczekaj musze cos wymyslec), (10 minut później) tłuczkiem do mięsa! i przyjade do ciebie z mięsem i będziemy ubijac schaby! zaraz, zaraz co ja pieprze?! nie będziemy ubijac schabow (no moze potem XD), przyjde do ciebie z tłuczkiem do mięsa i bede ci nim grozic tak dlugo dopuki nie bedzie nexta ( ♥)
    hahahahahahah
    kocham cie ♥
    Besos, Mechiś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha Wybuchłam śmiechem czytając tego koma hahhahahhahahahahhaha, a słucham lekrury...yh..KRZYŻACY -,-
      Gadaja o tym, że będzie ją brał -,-(ja wszędzie widze podteksty sexualne hahaha)
      Ale mnie rozbawiłaś :DDD

      Schaby!!
      Schabiki!
      Kotlety!!
      Kiełbaski!!
      Mięso!!
      Krow....<---do tego wniosku doszłam :)

      No to co? Imprena z kotletami? Wojna na szynkę?(<----wspomnienie z sanatorium xd)
      Wolisz techno, czy pop, a może discopolo?"Ty jesteś ruda"?
      :****
      A co do nexta hmm...(nw, ale bliższe mi myślenie o Imprezie)

      pozdrawiam!!
      moniczka:-)

      Usuń
  3. Fede szpieg i zazdrośnik :D Biedna Lu :(
    Ona musi żyć, bo jest za bardzo zajebista, żeby umierać :D
    Czekam na next :) Jak najszyciej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i ja też byłam w sql jak był wywiad z Lodo i też sobie nagrałam i też marudziłam, że chcę tam być jak te dzieci przyklejone do okien. no ku*wa no, czemu to tak daleko ode mnie ? :((((

      Usuń
    2. Lodo musi przyjechać do Wrocławia !!
      :****

      Suer, że ci się podobało :DD

      Nw co z nextem, ale na pewno będzie :)

      moniczka:-)

      Usuń
    3. Albo do Gdańska ! . Ona jest taka świetna ! :) A jak Mechi by przyjechała to chyba byłby zgon na miejscu Hah. :)
      To czekam na nexcika, a ja dodałam rozdział dzisiaj :) Tak jest po północy, ale noc jeszcze młoda haha <3

      Usuń
    4. Dokładnie zgon i jeszcze mój (zaznaczam MÓJ) Ruggero <333 <33 <33 <33
      Widziałam rozdział świetny!
      Kom jest!
      Zaliczone!
      to co robimy impreze?(<--dowiesz sie jak przeczytasz mojego koma u cb :**)

      To iść spać??!
      Nw nie chce mi się -,- leń ja :D

      Usuń
    5. Robimy! Impreza na balkonie aktualna :]
      A ja wolę Jorge <3333
      Ale Ludmiła jest naj i nic , ani nikt jej nie przebije. : D
      Ja obejrzałam to co mi zaproponowałaś i mój mózg tego nie wytrzyma hahahahahah ;)
      Będę musiała iść spać a czemu> Bo jutro, znaczy dzisiaj , bo prawie pierwsza w nocy haha muszę wstać o 8:00. jak tego dokonam> Nie mam pojęcia. Trza życzyć powodzenia kdlahlkf
      Taka sytuacja :)

      Usuń
  4. 4!
    Sory, że tak późno, ale na ferie wyjechałam i nie mogłam czytać w drodze...
    Matko, co to za przysługa?!?!!?!
    Ta końcówka jego szeptu "xks" mnie przeraziła!!!!!
    Kochanie, bardzo dobrze, że nareszcie napisałaś roz.
    Wiem, ja zawiodłam, ale w ferie mam wwięcej zajęć niż w szkole!
    Ja tylko oglądałam Lodo w DDTVN.
    KOCHAM!!!
    I przypominam, że za chwilę zakładam Twittera!



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już go założysz to dodaj --->
      https://twitter.com/MonikczkaCicha
      <-----Link do mojego proilu!!
      Zazdro FERII!!
      -,-
      Co ty takiego robisz w ferie??
      To czas odpoczynku pamietasz no nie...?

      Dzięki:*
      moniczka:-)

      Usuń
    2. Yup!
      Dodałam i...
      Ok sprawdź tego Twittera...

      Usuń
    3. DODAJ BO NIE MOGE CI ODPISAĆ!!!!!!

      Usuń
  5. Idę się kąpać i wrócę za jakieś hmm ... 35 minut , dobrze ?
    Jak dobrze to już lecę
    Papatki
    Ale do zobaczenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze dobrze
      Odśwież się lepiej sie czya :)
      :**

      Usuń
    2. Blogger jest poje***y !
      Puszę koma a ten nie publikuję
      Mniejsza z tym
      Super rozdział <3
      Co ten lekarz proponuję Lu ?!
      No nie bądź taka tajemnicza !!
      Chyba napiszę rozdzialik
      Ale najpierw lekcje
      Ik ok idę szybko odrabiać lektion
      A potem rozdzialik <3
      Julita :-*

      Usuń
  6. Świetny rozdział. Zapraszam do mnie http://federico-ludmila-ti-credo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Wklej go jeszcze do zakładki "Twój bloG"
      Żeby można było prościej znaleść :D

      Usuń
  7. Kochana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tak trak nowa? Owszem jestem nową wierną czytelniczką! <3
    blog jest wspaniały i z góry przepraszam że nie komentowałam ale tak bardzo wciągnęłam się w historię.......................że kompletnie zapomniałam o komentowaniu................tak tak wiem jestem okropna................

    Rozdział jest boski co ja mówię nie da się go opisać jest taki cudowny...............

    ALE ALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRZECIEŻ LUDMI NIE MOŻE UMRZEĆ NA GUZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANI NIE MOŻE JEJ ZOSTAĆ 1 MIESIĄC ŻYCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BŁAGAM ODKRĘĆ TO JAKOŚ!!!!!!!!!!!!!!!!

    KOCHANA!!!!!! PODZIWIAM TALENT ......................... NAPRAWDĘ................

    Wiem dziwne dopiero teraz odkryłam twojego bloga..............

    Zapraszam do mnie Fedemila-opowiadania.blogspot.com

    Besos! violetta <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tego bloga !!
    Fajny rozdział, ale
    NIE MOŻESZ UŚMIERCIĆ LUDMIŁY !! :((
    Mam nadzieję, że tego mi nie zrobisz ;)
    Hah , ogólnie super
    Pozdrawiam
    Kocham
    ~RiRi <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Superr !!! <3 Wpadniecie na mój ?? Zapraszam
    http://andziaopowiada.blogspot.com/ o Leonettcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Na ruggcedes pojawił się nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam madam moniczka:-)
    Xapraszam na rozdział na MY WORLD MY LIFE

    OdpowiedzUsuń