sobota, 24 stycznia 2015

LBA 6 !!!

(Tym razem) Zostałam nominowana przez jedną z najnowszych czczytelniczek Gall Anonim :) z tegejszego bloga !!

Do rzeczy:

1. Ile masz lat?
@13

2. Czytasz mój Blog?
@odpowieć jest ci znana :)

3. Jedziesz na VL lub LT?
@Na VL tam gdzie ty :))(!?może się spotkamy?!)
Co do LT to nic nie wiadomo...

4. Ulubiona piosenka z Violetty?
@Nw nie mam ulubionej co około tydzień zmieniam ulubioną:)
Kobiece co nie...?

5. Ulubiona postać z Violetty dlaczego?
@Ludmiła od KĄD pojawił się Fede w 2 sezonie tylko o nich mogłabym oglądać!!!

6. Co zainspirowało cię do pisania?
@Czytałam bardzo dużo blogów. Wpisywałam,, Fedemila'' w Google i wychodziłam w pierwsze lepsze opowiadanie. Czasami miałam pomysły co może zdarzyć się dalej.... Założyłam więc konto na bloggerze i napisałam ,,Hej mój pierwszy blog!!!'' Potem przepisałam wcześniej napisany prolog..rozdział.... I tu muszę podziękować mojemu Sosikowi, bo to ona mnie ''pogoniła'' Kochana MASZ W MOIM SERCU SPECJALNE MIEJSCE!! Każda z was ma swój kąt u mnie (mam kanciaste serce:))) hehe 
No i właśnie to tak było :D

7.  Jaka para z Violetty cię inspiruje?
@Fedemila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Dlaczego właśnie nasz fioletowy serial?
@Bo to jedyny serialowy serial na DC.... 
Na początku (1sezon) nie nawiedziłam tego jak uważałam ''badziewia'' moje kuzynki to od początku oglądały (właśnie przypomniało mi się jak pierwszy raz zobaczyłam reklamę Violetty i tą 14 letnią Tini) wracając siostra czasem z nimi oglądała i potem zaczęła puszczać w domu od któregoś z 1 odcinków 2sezonu zaczęłam patrzeć co to takiego w tym widzą? I śpiewali piosenkę ''Juntos somos mas'' tak strasznie mi się spodobało, że zaczęłam oglądać częściej, aż doszłam do ciągłego wyczekiwania na 16 . W szkole -ja chcę już Violette nooo!! Boże dopiero 10.35!!!Aaaaa!
(o nie -,- nie zapisało się a pisałam już ostatnie pytanie!!! Dlaczego-,-??)

Ok.
Moje pytania:
1. Wiesz, że DISNEY chcę wyprodukować nowy serial na podestawie Violetty pt.''Soy Luna''?Co o tym myślisz?
2.Kupisz nową płytę Lodo, ''Mariposa''??
3.Serial czy real? Co wolisz?
4.(cholera zapomniałam co chciałam-,-10 min później...o już wiem!!!) Myślisz, że Martina skończy jak Miley Cyrus( ja tam nic do niej nie mam...:))?Od Disneya do striptizera(tak mi się zrymowało:D)... Miley też mówiła, za jest mądra i nie zrobi nic głupiego, ale wyszło jak wyszło.....(tak wiem że to pytanie zajmie więcej niż odpowiedz hehe)
5.Co ile mniej więcej publikujesz??
6.Do jakich fandomów należysz?
7. Coś czego nigdy nie zapomnisz....
8.Opisz siebie(nie ma ograniczeń,ani ''długo by pisać!'' :* bo o to mi chodzi:))
9.Oglądałaś ostatnio w czwartek 22.01.15 TwitCam Tini z Samu?? Jakieś wrażenia?
10. Mam pisać dalej historię, która doprowadza do śmiechu, czy muszę znormalnieć?

I teraz pozwólcie, że nominuje 
WSZYSTKIE OSOBY KTÓRE ZISTAWIŁY TU KIEDY KOLWIEK KOMENTARZ!!! -(Zosia a ty jak chcesz rozumiem cię spoczko :* tylko napisz w komentarzu co robisz! Ok?)

Pozdrawiajam moniczka:-)

6 komentarzy:

  1. Dziękuje ♥ i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakie masz miejsce? Możemy się spotkać będę ja i siostra cioteczna. :D
    (Ja też mam odpowiadać?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kochanie.
    Nie robię LBA.
    Kocham i cieszę się z twojego sukcesu!



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję.. ^
    **
    Czekam na nexta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wbijaj na rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń