niedziela, 4 stycznia 2015

Nowe osiągnięcie życiowe czyli pierwsze (trzy) LBA!!!

Nominowała mnie Fedemila Forever. Dzięki<3<3

Pytania i odpowiedzi:
1. Ulubiony bohater i bohaterka z serialu 

Ludmiła zawsze miałam upodobanie do czarnych charakterów:)
Fede ja tu go nie kochać?


2. Co sądzisz o trzecim sezonie Violetty?
Dużo się zmieniło od początku co najbardziej widać chyba bo Violce i jest to też ostatni sezon choć nie ukrywam że wolała bym to zmienić..Ale też nie robić kolejnej mody na sukces... Co sądzę?hmmm... Jest taki trzeci..kolorowy, wszyscy są już dorośli, zmienia się wszystko, na lepsze oczywiście Nowe miłości piosenki uczucia....ten sezon będzie nie zapomniany


3. Gdybyś mogła zmienić coś w naszym fioletowym serialu to co by to było?

Zabiła bym tego całego Filipa!! Niech spada od Fedemilki!!!!!!!!!!! Fedemila 5_4ever:-) 
Na pewno serial podniósł by swoje ograniczenie wiekowe na czerwona kropkę lub wogóle kluczyk....(gejowskie sny...) 
O wiele wiele więcej romantycznych scen czasem zboczonych zwłaszcza o Fedemile
Zmieniła bym ''trochę'' leonette szczerze to jakoś nie przepadam za wysłuchiwaniem rozrzalonej Vilu i pretensji Leona..... Wybaczcie ale taka jest prawda.
Jade by została sobą :)
German związał by się z Prisillom tym razem jako odpowiednią kobietą i mieli by dziecko:-) już widzę tę minę Luśki....i ratujacego z opresji miłość swojego życia Fede.
Któraś z dziewczyn zaszła by w ciążę....nw np.Fran>:) 

Ale jak tak się zastanawiam to po co zmieniać coś tak pięknego?!

4. Gdybyś mogła zamienić się miejscem z jedną postacią serialu to kim byś była?

Czy to nie oczywiste? Oczywiście że Ludmiła<3!!

5. Czy jedziesz na koncert Violetta live w Łodzi? 

 Jadę do Warszawy :-) co tam, że to pół roku później xd


6. Którą pare z serialu lubisz najbardziej?(wyjaśnij swój wybór)

 Naprawdę chyba z powyższych odpowiedzi nie trudno się domyślić -,-
Dlaczego? Bo ich łączy szczególne uczucie nie są kolejną leonettom ani naxi bromilom marcescom czy diecescom są nadzwyczajną jedyną w świecie FEDEMILOM 


7. Czy czytasz mój blog? 

Skłamać, czy powiedzieć prawdę?Skłamać czy powiedzieć prawdę?najpierw śkłamie ''nie'' Teraz powiem prawdę, jak mogła bym nie czytać najlepszego bloga o mojej ULUBIONEJ parze z Violetty?! Kochana kocham kochać kochanie twojego bloga!! I nie zmieniam tego z dnia ma dzień!, jak to ujęła Olga gdy dowiedziała się o Pris-Panie German [...]jestem kobietą, ja się przyzwyczajam do ludzi!


8. Co zmotywowało Cię do napisania własnego bloga? 

Inne blogi :)

9. Czy masz swoje ulubione blogi? Jeżeli tak to napisz adresy
Mam:
http://fedemila-my-live.blogspot.com/2015/01/lba.html
http://ratujmojeserce.blogspot.com/
http://xeverythinghaschangedx.blogspot.com/

10. Ile masz lat?

Jeszcze 13...,ale to się zmieni przed koncertem w warszawie :))))

11. Co sądzisz o hejterach serialu 

Pytasz co sądzę o moich znajomych? Powiem ci, że jakoś nie obchodzi mnie to że oni tego nie lubią..... mam koleżanki Directioner, Beliver i jakoś mi to nie przeszkadza. Często słysze że to bajka dla dzieci, ale wtedy mówię , ze ja wole być już dzieckiem niż chodzić i jarać co chwile jak niektóży.... Jakoś jak wejdę na kiego kolwiek bloga to tam raczej dzieci nie mam w sensie takie 5-7 latki
Ale przecież polska to ponoć największe skupisko V-lovers, więc wole widzieć plusy niż minusy :)

Drugie LBA od Mechi<3<3<3<3

1. Od kiedy jesteś na blogerze?

Od końca wakacji
 
2. To twój pierwszy blog? Jeśli nie, podaj adresy reszty (jeśli jest ich kilka)

Pierwszy!! 

3. Jaką parę kochasz, a jakiej nienawidzisz? Za co?

kocham Fedemile<3 !!!! ale nie mam znienawidzonej po prostu niektóre są mi obojętne..

4. Czytasz mnie?
Jasne jak mogłabym nie czytać mojej PIERWSZEJ czytelniczka?!

5. Jedziesz na Violetta Live?
 
Si , do stolicy:*

6. Kim chciałabyś być z serialu?

Luśkom i mieć Fede przy sobie!!

7. Jakiego nauczyciela ze Studio lubisz najbardziej?

 Beto.... on jest taki wspaniały :)

8. Który sezon ,,Violetty" był według ciebie najlepszy?

 oglądałam Violette od 2 sezonu (co nadrobiłam przez wakacje:)) więć trochę trudno mi porównać 2 tak wspaniałe sezony...

9. Ile masz lat?

 W sierpniu 14:)

10. Jak będą miały na imię twoje dzieci?

 Federico, Brajan , Roksana i Cleo(to immie no nie?)

11. Ulubiony YouTuber?

 Tu też mam problem z wyborem......hyyymmmm........ kiedyś przepadałam za Niekrytym Krytykiem, ale teraz się popsuł :((( nw lubie HowToBasic, 5 sposobów na,Bzdurnego Kastona,Ole Iwanek (Sharon) nie umiem wybrać ....


                                                                                   
Teraz kolej na trzecie LBA od JESZCZE nie znanej mi Mechi Mechiś Lambre !!
No więc:

1. Ile masz lat?

 Mniej niż 14 ale więcej niż 12 :)

2. Jak masz na imię?

Monika, ale mówią mi Moniczka heh

3. Ile prowadzisz blogów? Podaj wszystkie linki.

To ten jedyny!

4. Co sądzisz o moim blogu tak ogólnie. (treść, wygląd...)

hmmm.... jeszcze go nie poznałam dobrze , ale zobaczysz moja opinie w komentarzu (u ciebie oczywiście:)), ale słysząc *czytając  nazwę już mi się podoba<3

5. Dlaczego prowadzisz bloga?

 Bo uwiebiam pisać i wymyślać, ale mam ten problem że najwiecej pomysłów przychodzi mi gdy nie mam gdzie tego ich uwiecznić np.kościół xd

6. Ulubiona piosenka?

Co tydzień jest inna teraz uwielbiam Azizami: https://www.youtube.com/watch?v=Pcg-Kmw-ZBk  <3<3<3<3,3,3

7. Ile masz wyświetleń na blogu?

  1350:)i 3

8. Czy chcesz żebym zrobiła konkurs na OS? Jeżeli tak to czy wzięłabyś w nim udział?

 S!i!Bardzo mi się ten pomysł podoba (właśnie od wczoraj zapadł taki pomysł i zaczełam tworzyć, więc zostawię to na konkurs) ,ale bym musiała założyc nową pocztę, bo do tej zapomniałam hasła....

9. (Standardowe pytanie) Jedziesz na VL lub LT? 

Na VL tak do Warszawy to 7 dni po moich orodzinkach :))
A o LT nw, a wogóle są juz bilety w sprzedaży??? Bo ja wiem tyle że odo będzie w Poloni 
 
10. Który raz jesteś nominowana do LBA?
 
Trzeci od kąt zaczełam pisać tego posta heh

11. Czy chciałabyś się ze mną spotkać w prawdziwym życiu?

Tak! Z chęcią spotkała bym się z każda znaną mi blogerką !!



I to chyba tyle o ile nie nominuje mnie ktoś jak będę to pisała :) Tak jak to było na początku kiedy miałam opublikować 1 LBA nagle pojawił sie kom od Mechi gdy byłam w połowie pojawiła się Mechi Mechiś Lambre heh Ale to jeszcze nie koniec...

Ja nominuje :
1.http://fedemila-my-live.blogspot.com/
2.http://fedemila-4ever.blogspot.com/
3.http://ruggcedes.blogspot.com/2015/01/lba-1.html#comment-form
4.http://federico-y-ludmila.blogspot.com/
5.http://ratujmojeserce.blogspot.com/
6.http://fedemila-federicoiludmila.blogspot.com/
7.http://xeverythinghaschangedx.blogspot.com/

Moje pytania:
1.Imię i nazwisko
2.Jakie masz konta i gdzie (podaj nazwy profilu)
3.Ulubiony blogger
4.Jedziesz na VioletteLive (gdzie) lub LodoTour?
5.Kto wie o twoim blogu?
6.Od kiedy zaczełaś przygode w świecie blogów?
7.Czytasz mnie?
8.Co sadzisz o młym blogu?
9.Data urodzenia ( muszę wiedzieć kiedy spamować życzeniami heh:))
10.Co myślisz o hejterach?
11.Ulubiona para z Violetty? (uzasadnij)
12.Kogo byś zagrała w serialu możesz wymyslić postac i podać jej cechy
13.Który sezon najlepszy?
14.Co byś pozmieniała w Violettcie jako serialu?
15.Ulubiona piosenka, wokalista, zespół(kogo jesteś idolką)
16.Odpowiedziałas szczerze ? i Czy odpowieda ci taka ilość pytań?



Czekam na odpowiedzi !!!!
papa i do rozdziału!!







3 komentarze:

  1. hehehe ale szybka jesteś juz dodalas. ciesze sie ze wpadniesz. jeszcze osobiscie cie zaprosze:
    fedemila-always-and-forever,blogspot.com i ruggcedes.blogspot.com ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co? mam pomysl. ja na razie nie szykuje sie do zrobienia tego konkursu. ale moja internetowa przyjaciółka taki organizuje. trwa on do 7 stycznia ale jak cos to pisala ze przedluzy jak nie bedzie prac. oto link do jej bloga leonetta-milasc-zawsze-zwyciezy.blogspot.com

      Usuń
  2. Dzięki za nominację!!!
    Jutro...
    W sobotę pojawią się odp.
    Koffam! !!



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń