piątek, 23 stycznia 2015

Rozdział 16


Odzcknęłam się po jakimś czasie na tylnej kanapie. Szczerze to u chłopaków nic się nie zmieniło. Muzyka ciągle leciała bardzo głośno. Opary zasłaniały mi przednią szybę. Nie mam pojęcia jakim cudem jeszcze żyjemy. Doszłam do tego wniosku patrząc na pijanego Tomasa.
-Gdzie jest Fede.-gdzie on zniknął? Chłopak wskazał dłonią na dach, uchylony dach, a w nim pijanych Hero i Federa. Nie wierzę jakim cudem Włoch wziął do ust alkohol??? Taka jego ilość.
-Na mojej róże tańczą aniołki, my se jaramy jak durne kołki hahahaha ha-no nie znowu się zaczyna-,-
-Hero i Fede w Tomcia ćpali domu, jeden dał lasce drugi nikomu-i znów wybuchli śmiechem...
-Wracam do domu po ciężkiej nocy,
byłem u rudej kocham jej oczy,
Jeszcze teraz tego nie wiem
Czy byłem z nią w piekle a może w niebie?! Ruda tańczy jak szalona krzyczy piszczy to jest ONA-i wskazali na mnie. Ile jeszcze będziemy jechać ją już na serio nie wytrzymuje tu z nimi!!!!
-Ruda okazała się być blądyną...-i znów wypadło na mnie



-A teraz jeejeje!!!-...trwało to jeszcze przez następne 40 minut. Załamana oparłam łokieć o szybę, przejeżdżając po niej nosem. Wyciągnęłam z torby słuchawki i różowy telefonik <3. Podłączyłam kabelek. Żadna stacja radiowa nie odbierała oprócz jednej...,,CZADOMAN!!!!-tak sie bawi, tak się bawi...'' uwzieli się czy co!?. Włączyłam więc Moją muzykę.  O tak tego mi było trzeba  Ciara-I bet...mmm
-Pokochaj mnie...chcę w sobie czuć motyle- przez słuchawki przebijał się śpiew chłopaków. O matko jak Fede slicznie wymawia te słowa.... Zdjełam puchate cośki z uszu, by posłuchać jego uwodzicielskiego głosu. Ahhhhh. Muzyka dla moich uszu. Odwróciłam głowę w ich stronę, a Włoch przyglądał mi się. W jego ogromnych źrenicach było widać uczucie. Zbliżył się i wtulił w moje usta. Co z tego że jest pijany i jutro niczego nie będzie pamiętać. Liczą się chwilę prawda.? Ale po chwili zaczynał dobierać się do mojego stanika
-Nie nie...-zabrałam jego ręce w drugą stronę. Odezwał się natychmiastowo i posmutniał. Podali mi butelkę z piwem.
-Dzięki, ale ktoś tu musi zachować trzeźwy umysł... Chyba dojechalismy wysać nas TUTAJ!!
-Ale impreza trwa?!?!-mamrotali gdy ściągałam Fede z samochodu.
-Jedźcie już bo wam zabiorę też towar!-warknęłam w odpowiedzi. Grzecznie posłuchali. Że też nie wpadłam na to wcześniej.... Ciągnęłam chłopaka jak jakiegoś żula. Położyłam na ławkę i zważając na fakt, że nie kontaktuje zadzwoniłam po TAXI.

----------------,-,!,!--,,?-'6?,,?-''742_()!,_#(!_5//"!;:3|{^¥+[§^!¥¥]

Hejka
 znów cały z perspektywy Ludmi <3
-----||----- beznadziejny -,-
Wybaczcie mi to disco polo !CZDOMAN!, ale na każdej imprezie bez tego ani rusz :DDD
I wybaczcie Fede, ale chłopak troszkę zaszalał :))
Hehe-gdybyście zobaczyli teraz moją wyobraźnię xd hahahhhaahhaa
Spokojnie w następnym rorozdziale nie będzie imprezy (naoglądałam się Bzdurnego Kartona Łapacz trolli :)
-Co byś zrobił...
-Zrobilbym imprezę!! #chleb+masło=chleb z masłem)

A przepraszam że nie odpowiadam na komentarze, ale robię to w myśli (!!!postaram się to zmienić!!!)
OCZYWIŚCIE WSZYSTKIE CZYTAM!!!

No nic buziaczki :**

I nie zapomnijcie!!:

           CZYTASZ=KOMENTUJESZ


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Co ty gadzasz rozdzuł nie jest beznadziejny, dobra śmiałam się jak głupia, ale z Fede no nie ładnie, przycoał i wypił trochę za dużo (ta tylko "trochę")
      Skąd ja to znam naogladać się głupiego ale fajnego filmiku na yt....
      Czekam na nexta
      Pozdrawiam
      Hayden

      Usuń
    2. Dzięki :*
      Ten sylwestrowy odcinek heh
      Pozdro€=

      Usuń
  2. Co ty?! Ten rozdział jest booski! Ja chce next! To się Fede przychlał i przyćpał XD. Taxówka+Fede=oby nie oprzytomniał jadąc XD . jejejej ja tez oglądam Bzdurnego kartona (techno hahaha) i Banshee też ♥
    do nexta - Mechiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banshee zjadła ślimaka!!!
      Jaki z niej Francus :))
      Dzięki kochana:*

      Buziak

      Usuń
    2. Wlasnie od filmiku "jem ślimacza" zaczelam ją ogladac.
      Nie ma za co <3

      Usuń
  3. Hahahhhahah xd
    Przyćpany Fede xd
    Rozdział mega zabawny <3
    Współczuje Ludmile, nie wytrzymałabym z nimi w jednym aucie xd
    Czekam na next i pozdrawiam
    Ola<3
    PS: U mnie też jest już next <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój Next skomentowany!!
      Ja nw co bym zrobiła gdybym z nimi jechala?! Zalerzy od nastroju...
      Dzięki:*

      moniczka:-)

      Usuń
  4. Witaaam.
    Jestem i ja.
    Cudeńko. :*
    Pięknie....
    Feduś ale zaszalał...
    Tylko Ludmiła zachwała trzeźwość umysłu.
    Czekam na nexta.
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie!!!!!!!
    Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam!!!!
    Masz prawo być na mnie zła, możesz mnie wypierdolić przez okno, możesz mi przestać komentować, możesz! Pozwalam ci na to bo zasłużyłam!!
    Nie komentowałam, wiem.
    Ja poprostu czasami tak będę mieć.
    Nie będę komentować przez jakiś czas ale potem rozpiszę się tak jak tu mam zamiar.
    Lusia! Trzymaj się!
    Trzeźwa musisz być!
    Tam dam pam!!!!
    TAXI!!!!!!!!
    NIIIIIIEEEEEE!!!!
    Fede biedactwo.
    Ale on i tak nie będzie pamiętał.
    Thomas... do cb nie mam zastrzeżeń bo mnie nie interesujesz. Jesteś po prostu żulem spod biedronki, tyle ci powiem!
    Kochanie, jesteś świetna.
    Twój blog powinien zostać zapisany w księdze Guinnessa za najlepszy blog ever.
    Kocham cię.
    U mnie moż już dzisiaj pojawi się 14!
    Pa!!!



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl....
      Jak cię zabiję to nie dowiem się co dalej z twoją historią.....-i bedzie mnie to męczyć przez cały czas,zaprasza w nocy.
      No i fakt ostatni twój rozdział był 3 stycznia :(((
      Zaczęłam się martwić!?!?
      I nie mój blog nie powinien być zaisany w księdze Guinessa -,- (nie myś też ze bym sie z tego nie ucieszyła) Nie przesadzajmy....
      Tak Tomas to ćpun....hehehe

      Buźki i dzieki że wpadłaś :-*

      moniczka:-)

      Usuń
  6. Boże nie mogę, kocham to :D
    Na wakacjach wszędzie Czadoman czy jakoś tak.
    Feduś biedny, czekam na nexcika, pisz talk dalej :)
    Pozdrawiam Kochana <3

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki :*
      Buźka i do nexta!!

      moniczka:-)

      Usuń
  7. Hahahaha haha hahaha jezu kochana w życiu się tak nie uśmiałam. A teraz poważnie Rozdział cudowny bardzo przyjemnie się czyta haha kocham ♥

    OdpowiedzUsuń