sobota, 17 stycznia 2015

Mini niespodzianka:.. On...

  

To jest podziękowaniem za tą piękną 2 z przodu :) W ciągu ostatnich 20 dni zdobyłam drugi tysiąc!!
Dziękuję wam kochani :*
I teraz ta niespodzianka!

                          ONE SHORT

  


Znasz to uczucie kiedy nikt cię nie rozumie? Niby masz przyjaciół, ale to tylko puste słowa. Chcesz się wyżalić, podzielić sie szczęściem, którego coraz bardziej ci braknie. Ale nie masz komu. Ciągle wyrywają ci błędy,a ty wolisz zapomnieć. Może chciałabyś coś powiedzieć. Może po prostu szukasz ciepła...uczucia. Jak to nazwać? Samotność? Nie to coś innego...nie ma takiego określenia.
Nikt nie wie kim jesteś, jaką jesteś. Zgrywasz kogoś obcego, inną postać, zamiast po prostu być. Być sobą.
Cierpisz. Twoje serce rozdziera smutek. Może masz swoje marzenia o których nikt nie wie? Sekrety, które zabierzesz do grobu? Masz? Chciałabyś się zakochać, ale za tę słowa cię wyśmieją. Kto? ,,Przyjaciele''? Co to znaczy? Czy to ktoś z kim czasem dobrze się bawisz, rozmawiasz, usmiecharz, ale też sprawią ci przykrości? Czy może to ktoś kto chce rządzić twoim życiem, przejąć twój los? Bo tylko takie określenia są ci znane. Pewnego razu mówisz,, STOP!'',,,KONIEC!''. Chcesz uciec. Zapomnieć,zgubić przeszłość.
-Dlaczego od nas odchodzisz??-słyszysz wszędzie wokół siebie.Wachasz się..mówić prawdę i ich zranić? Czy znów udawać?
Wolisz kłamać...nie powiesz im prosto w oczy co myślisz...nie jesteś nimi.
Odeszłaś. Nadszedł poniedziałek. Nowa szkoła nowi ludzie.Bierzesz głęboki oddech. Stawiasz długi krok przed siebie i wchodzisz. To nowy rozdział w twoim życiu. Nowy nagłówek. Nie zapomnij tylko cieszyć się każda chwilą szczęścia, bo nie codziennie dostaje się taką szansę!

~~~~~~~~~~~~~~~~~
No wiem krótko,ale to taki pierwszy w moim życiu:$
Mam nadzieję, że choć trochę WAM się spodobało ? :-B
:-*
I jeszcze raz Dzięki!!
:*)

4 komentarze:

  1. Kochanie!! Moniczko ty moja! Na początek wielkie gratulacje!! 2 000 minie szybko i nim sie obejrzysz bedziesz szykowac niespodzianke na 10 000 wyswietlen. A co do One Shota. Krótki ale sensowny. Wspaniały, mozna z niego bylo zrobic takie krociutkie opowiadanko jak to, a mozna bylo z tego zrobic tez nową historie, czy nawet książke. Szkoda ze nie rozwinelas go bardziej, nie dalas sytuacji i postaci, ale i tak jest cudowny!
    Te amo- Mechiś ;** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Mam taką nadzieję
      I wiem że to brzmi masz rację troszkę jak streszczenie jakiejś historii, ale chodziło o to by objąć ogólne myśli tej postaci:)

      Pisałam ten OS Kiedy byłam smutna już dawno(ponad tydzień temu mnwiecej) heh
      I troszkę opisałam moje uczucie.
      Miałam też pomysł na trochę inne zakończenie,ale chciałam ''wcisnąć'' to ostatnie zdanie :)
      Dzięki za mile słowa:*
      ;-"

      Usuń
    2. Jest cudowny! ♥ zapraszam na rozdziały u mnie

      Usuń
  2. Kocham :* Teraz będę tu zaglądać częściej piszesz naprawdę pięknie. Czekam Na następne One Shorty Besos <3

    OdpowiedzUsuń