piątek, 16 stycznia 2015

Piąte LBA :)

Nominowała mnie Heyden z. tego bloga:)
Dziękuję ci za to bardzo :*

1. Oglądałaś/oglądałeś Krainę Lodu ? Jak była twoja ulubiona postać ? Dlaczego ? 
#tak Anna bo film pokazywał głównie ją, była taka zwariowana i wgle mi się podoba!
2. Gdzie mieszkasz (województwo) 
#Tam gdzie ty na dolnym śląsku, i dodatkowo powiem że we Wrocławiu :)
3.  Grasz na jakimś instrumencie 
#Nie, ale od nowego roku szkolnego zapisuje się na gitarę i może będę też uczyć się grać na plastikowym pianinku xd
4. Ulubiona postać z filmów lub seriali ? Dlaczego akurat ona ? 
#W Violettcie mam rozrrwane serce na głównie Fedemile, ale ostatnio zauważyć u mnie można symptomy diecesci
5. Gdzie chciałabyś pojechać ? 
#Be nie mam pomysłu, ale pewnie wszędzie i nigdzie jednocześnie,  ale głównie wszędzie
6. Podaj seriale, które lubisz oglądać. 
#Wszystkie latynowskie i mexkańskie telenowele: Violetta, Kiedy się zakocham, Morze miłości.....miałam też fazę nawet na Modę na sukces xd :)
7. Ulubiony przedmiot ? 
#Telefon. Aaaa chodzi pewnie i szkolny z tych to żadny czasem muzyka o ile śpiewamy0_o
8. Ogładzasz moje covery ? C o nich sądzisz ? (szczerze) 
#Właśnie się dowiedziałam ze je nagrywasz podasz link?  Proszę!?
9. Jak masz na imię ? 
#Monika
10. Ulubiony film ?
#Titanic(zawsze myslałam,  że to się pisze Tytanic)
11. Jak opisałabyś twój styl ? 
#Nazywany przez wszystkich Moniczkowy,  tak mam swój własny styl z każdy dzień inny i kolorowy, czasem uda mu się ubrać normalnie CZASEM...

No i tyle, ale przykro nie nominuje nikogo wybaczcie:(
I już mi zdrowiej hehehe uśmiech zawitał na mojej bladej twarzy:)

1 komentarz:

  1. Ciekawe odpowiedzi , prosiłaś l link do coverów proszę :* mój kanał na yt - http://m.youtube.com/channel/UCs5xhsDdlbDtDdKvI9VRXnw

    OdpowiedzUsuń