poniedziałek, 26 stycznia 2015

Trala la !!! 7 LBA !!!!

No więc (zaczęłam lubić ''NO" xd) nominowała mnie    !TEGO! świetnego bloga, gdzie właśnie wbiła Mley Cyrus ,(no) więc odpowiedzi !

1. Co lubisz w Ruggero?
%RUGGERO !! TA JEGO KLATA !! TA JEGO GRZYWECZKA!! TEN CAŁY ON!!

2. Twoja ulubiona postać w serialu?
%NO HALLO FEDEMILCIA !!!

3. Ile masz lat?
%13<-- JESZCZE!!

4. Co zainspirowało Cię do napisania bloga o fedemile?
%WIESZ TO PYTANIE JEST BARDZO POWIĄZANE Z 2  :D ON-SEXOWNY WŁOCH ONA-PIĘKNA BLONDI "JĘDZA" <3 PARA IDEALNA !

5. Czytasz mojego bloga?
%WŁAŚNIE GO SKOMENTOWAŁAM !

6. Co teraz robisz?
%SŁUCHAM PLAYLISTY Z TWOJEGO BLOGA I PISZE TO LBA :)

7. Co sądzisz o Soy Luna?
%UKRADŁAŚ MI PYTANIE (TY MOJA KOCHANA @)
JA BĘDE TO OGLĄDAĆ! WIEM ,ŻE PONOĆ GŁÓWNA BOHATERKĄ BĘDZIE PAULINA GOTO (strasznie podobna do Luci Gil serialowej Leny ) ALE LUBIE SERIALE -NO CÓŻ VIOLETTY NIE POBIJE, ALE ŻYCIE ...

8. Leonetta czy Diecescka?
%SZCZERZE? NIGDY NIE LUBIŁAM LEONETTY CIĄGLE MIAŁA JAKIEŚ PROBLEMY MĘCZACE (jak dla mnie)! WIĘC DIECESCA NA 100% PRZEZ WAKACJE MYŚLAŁAM ŻE POLUBIE ICH BARDZIEJ NIŻ FEDEMILE I TAK SIĘ STAŁO, ALE NA KILKA DNI I ZNÓW FEDEMILA GÓRUJE!!

Teraz moja nominacja! Ja niminuje nie znane WAM bloggerki, które dopiero zaczynają (julia sz mam nadzieje że już zakumałaś co to LBA :) hehe ) No więc tak nominowane blogi to!:

# http://forever131585.blogspot.com/
i
# http://welcomealnone.blogspot.com/

Moje pytania:
1.Co zainspirował cię do pisania?
2.Kto wie o twoim blogu?
3.Czytasz lub będziesz mnie czytać ?
4.(wy mnie znacie) Jaka ja jestem?
5.O czym opowiada twój blog?
6.Czy to twój pierwszy blog?
7.Co/kogo lubisz/kochasz najbardzej?
8.Coś najgorszego...
9.Coś czego nigdy nie zapomnisz?

No i to by było na tyle  :))))

Do nexta lub .................niespodzianki...!!!

Całuje moniczka:-)





6 komentarzy:

  1. A ja już wcześniej wiedziałam o niespodziance!!!! Tylko jeszcze nie wiem co to ♥
    No właśnie ja też ide pisać LBA ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mechi Mechiś Lambre <3
      Natala :***

      moniczka:-)

      Usuń
  2. Hii dzięki wielkie, że tak szybko napisalas LBA niedlugo dodam rozdzial Kocham Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział!!! Długggiiiii ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah :D tak zakumałam xD już piszę :P ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz napisalam te LBA :D haha ;* a i zapraszam na mego bloga FOREVER za niedługo bedzie 4 rozdział ;* :D

    OdpowiedzUsuń