poniedziałek, 26 stycznia 2015

Rozdział 17

Ludmiła:
-Na prawo Las, na lewo Las, a mi się chce wciąż siusiu...-starałam sie niezwracać uwagi na jego ''syreni śpiew''. Taxówka wreszcie się pojawiła. Zaczęłam wciągać chłopaka siła do pojazdu, ale widocznie wracała mu świadomość....yhhh...-,-. Wypadł mi jego plecak. I co z niego wypadło??? Piwo...8 butelek! No tak zemdlałam na jakiś czas...impreza... No dobra..? Mam pomysł! Wręczyłam chłopakowi jedną. Niech jeszcze przez chwilę nic nie pamięta... Po trzeciej wlazł do auta. Poprawka wpadł do niego....

Federico:
Popijałem sobie czerwonej orenżadki. Kiedy zobaczyłem różowo czarny samochód. Wskoczyłem do niego na jednym łyku. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Zemdlałem.Nw czemu..?Powiem, że nawet mi się to podobało :))) Moje oczy powiodły mnie w stronę.....huj to wie! Uuu! Jednorożce!? Pobiegłem w pokazane mi miejsce. Nagle ziemią zaczęła się przybliżać. Potknąłem się o coś i poturlałem prosto do jakiejś...(aut. musiałam... :D) IMPREZY!!! Podniosłem rękę, by uwodząco poprawiać sobie grzyw...F*CK!! Gdzie ona jest KU**A!!! Popatrzyłem na swoje ciał... Czemu ja jestem żółty i puchaty?!?? WATCH?! Jestem kurczakiem?! Nagle ktoś mnie kopnął. I znów zrobiło się ciemno... Nw jak Ale znalazłem się na łące pełnej trawki.... No nareszcie coś normalnego! Popatrzyłem przed siebie siedzieli tam chłopaki!!
-Siemka ziom gdzieś ty był?! Siadaj zobacz ile tu trawy!! Najaramy sie za 20-stu !!! - z uśmiechem podążyłem w ich stronę. Nagle coś karze mi się odwrócić. Moim ślipią ukazał się łańcuch na którego końcu znajdowała się szara piłka....usłyszałem pierwsze nuty...Ludmiła?!?! Co ona robi z tym facetem. Oo nie nie nie!!!!! Ten stanik mogę odpisać tylko ja!!
-Tee! Gnoju zostaw tę cycki one mogą być obmacywane tylko przeze mnie!!!-nie zarereagował. Zajebie temu kolesiowi!!! Walnąłem go prosto w ryja!! Dziewczyna gdzieś zniknęła. Odwróciłem się, ta latała już rozebrana przy... suficie?! Gdzie tym razem jestem??? Wokół było szaro..... Ngle coś położyło dłoń na moim ramieniu. Kontem oka looknołem co Tym razem? Aaa! Chyba się posikałem!? Dziewczynka z THE RING'u ja pierdole....uciekałem gdzie pieprz rośnie....A tak właściwie to zawsze mnie zastanawiało GDZIE ON ROŚNIE????? Spojrzałem czy postać mnie nie goni. Ufff dobrze....pewnie miała lenia... Wpadłem na kogoś. Czarnowłosa miło się uśmiechnę ła. I zbliżyła nasze usta.   -Jak możesz...?-usłyszałem za sobą. Blondynka uciekła. Goniłem ją. Pojawił się most. Ona stała na jego krawędzi....                    


-Nie-mruknąłem pod nosem. Jej ciało posunięło się w dół. Łza zakręciła się w mym oku.... Zacisnołem powieki, a przezroczysty płyn spłynął po mojej twarzy.
W jednej chwili ujrzałem pochyloną nade mną postać.                                 
-Fede! Na reszcie się odzcknąłeś!!- Lud mocno mnie przytuliła......
- Gdzie ja jestem tym razem??-przypadkiem powiedziałem to na głos
-W mojej willi w Hiszpanii...
-Co się stało? ....i... ty żyjesz?!?!
-Jak widać.. Czemu miało by być inaczej?
-To długa historia....
-Wiesz, że byłeś pijany i.... naćpany..
-Co jak?!
-Nic nie pamiętasz...?-przecząco pokręciłem głową. Teraz dopiero poczułem jak bardzo mnie boli....
-Kac?..współczuję...
-Zemdlałem?
-Tak w taxówce, a właśnie z KĄD kierowca wiedZiał jak masz na imię?? 
-CO!!!!? Jechałem taksówką?! Nie nie nie...
-Ten pan wydawał się być bardzo miły.-pozory (xd)  
-Ludmiła, Ludmiła! Co się dzieje?!!-dziewczyna zaczęła opadać na podłogę. Rękami trzymała się za glowe...
-Fede, pomo....

@@@@@@@@##########@@@@####@@@###@###@@###@@##
No heja! 
Nw dlaczego piszę od środka....(jak to wyłączyć??)
Rozdział.....no sami to nazwijcie
Ale przynajmniej dojechwali do domu :D

@#@####@######@#@@##@@##@##@##@@##@@#########@#### 
Pewnie się zdziwiliścię że jak na mnie to szybko nexta dodałam, ale to jest spowodowane tym, że NW kiedy następny rozdział, bo jak wrócę do domu będę musiała się uczyć.....mamusia... -,-

@@@@@@@########@#@##@##@#@#@#@@##@#@##@##@@#@#@@##
Słyszeliście,że Rug napisał własną książkę!?!?! ''Jak poderwać chłopaka (takiego jak ja)?'' -mniej więcej:))
Szkoda,że pewnie nie dojdzie do Polski....:'(
Tini w DC w jakimś nowym filmie???
Zapowiada sie ciekawie...:))
Dobrze, że nie dają o sobie zapomnieć 
*+*

---I---
Przypominam o nominacji!!!
!!!(starszy post)!!!

Pozdrawiam:*

moniczka:-)


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. WTF?!?!
      Ile on musiał wziąć tego cholerstwa?!?!
      Mater deon!
      Dobrze, że go Slendie tubies nie goniły...
      Co do piiiiiiip?!?!
      Oni jechali TAXI?!
      I ten idiota, ten no... jakkolwiek on miał na imie, może jeszcze Luśce dojebał i będzie się do Federa dobierał (ale zrymowałam ^.^)?!?!
      Nie, nie pozwole!!!
      Rozdział zajebiaszczy kochanie!
      Czekam na next!
      Może jeszcze dzisiaj zaktualizuję zakładkę Bohaterowie.
      MOŻE!
      Bye!
      Buziole,



      MECHI♥♡♥♡

      Usuń
    2. Hehehe :D
      Dzięki!!
      Zaglądałam do zakładki i......BARDZO MI SIĘ PODOBA!!!!
      :*
      teraz pora na Camile? A kto następny?!

      moniczka:-)

      Usuń
  2. Fede jaki ćpun XD. Biedna Lusia musiala wytrzymac z takim, takim.......pawianem XD. Co jest Ludmile? Rozdzial boski, a myslalam ze skomentuje jako pierwsza XD. Kochanie no jak zawsze boskie i czekam na next!
    Besos, Mechiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko,że to co dzieje z Lu zaważy na przyszłości....niedługo (chyba) wyjaśni się co z nią, a wtedy już tak się nie pośmiejecie z rozdziału.....:((
      Za dużo mówię(-,-piszę....)....
      Dzięki i do nexta (pewnie u cb:))

      moniczka:-)

      Usuń
    2. Człowieku wiesz jak mnie teraz nastraszyłaś!? Teraz cały czas będe sie zastanawiac co z Lusią.
      Wiesz jak chcesz to mi na priv mozesz wczesniej napisac ten rozdzial, ja sie nie obrase XD ;***

      Usuń
  3. Czas i na mnie.
    Cudooo.
    Twój talent kosmosu sięga. Albo jeszcze dalej..
    Genialny rozdział.
    Fede...
    O co chodzi z Ludmiłką?!!!?!?!
    Czekam na nexta.
    Besos
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 kom od góry <-----Co do Ludmiły
    I dzięki za miłe słówka;**

    Ja też czekam na nexta!!!!
    :D

    moniczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniało mi się co miałam jeszcze napisać:
    Co do tego wyśrodkowywania. Tak jest często jak się doda zdjęcie i pisze dalej.
    Więc jak piszesz posta to na pasku z "narzędziami" masz link, zdjęcie, film, przerwanie kartki, a następne są takie linie. To klikasz na to i tam wybierasz jak tekst ma się układać.
    pomogłam?
    do nexta i ide pisac rozdzial bo Julcia zagroziła ze jak dzisiaj nie dodam to mnie z komórką zakopie w ziemi i będę tam siedziec tak dlugo dopuki nie dodam rozdzialu XD
    besos, Mechiś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tą ''groźbę od Julci i wiesz co..... nawet jej pomogę, ale dołączę ci jeszcze ruter Wi-Fi , żeby nic sie nie zdupczyło...:))
      A wiesz, że mnie oświeciłaś, Faktycznie zapomniałam o "takich liniach" na pasku-,-
      ....życie....
      To czekam na nexta!!!
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))
      Kocham<33

      moniczka:-)

      Usuń
  6. Oł jeeaaach! Wpadnij na rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czemu ja nigdy nie mogę być pierwsza. Tak LBA napisze dziś lub jutro. Co do rozdziału to tak się uśmiałam czekam na nexcika i zapraszam do siebie Weny życzę!!! <>3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fede w stroju kurczaka hahahaha jaki kac. ☺ co jest Ludmile?!!! Oh ja i te moje grozby xd haha jestem okropna (^_-) Oddaj talent!!!! ❤ Na fb nazywam się Julka Zielonka jak costo cchętnie popisze bo jestem chora i tydzień bez szkoły xd mam dziwną manię pisania XD xd i co jeszcze a nic czekam na nexty bo jak nie to przyjde do ciebie w nocy przywiąze do krzesła i dam ci komputer i masz mi szybko nexta napisać... ✌ bo będzie foszek na 5 minut. ☺ Lecą Mupetty po co ja to oglądam xd zostalas nominowana do LBA na moim okropnym blogu xd czekam na fb XD

    OdpowiedzUsuń