piątek, 16 stycznia 2015

Lba

 No więc zostałam nominowana przez kochaną Mechi Mechiś Lambre<3 z tego bloga o Ruggcedes
Przed tym postem pojawił sie nowy rozdział:) zapraszam :

1. Ile masz lat?
13,52. Jak masz na imię?
Monika <33. Co sądzisz o moich blogach?
Czytam głównie ten o Ruggcedes i go kocham!4. Jedziesz na VL lub LT?
LT nw jeszcze nic nie wiadomo ale na VL mam tu bilecik schowany (biedny bedzie musiał czekać 8 misięcy:(5. Co sądzisz o związku Rugga i Cande?
Jak sie kohają to ciesze sieich szczęściem, serce nie sługa..6. Dlaczego prowadzisz bloga?
Pytasz co mnie zainspirowało? No więc już od dawna czytałam sobie przerózne blogi ( tylko o fedemili), i kiedys tato zadał mi i Zosi( moja 9letnia wkurwiostra-,-) zadanie na napisanie romantycznej historii( to był mój pomysł) i ja usiadłam i napisałam ją. Ta historia to PRALOG mojego bloga, co bardzie chyba pasowałoby jako 1 rozdział. Mniejsza z tym no więc kiedy mu to przeczytałam (to wszystko było w te wakacje) powiedział (dla zerty xd) -Monika! Masz zakaz wychodzenia z domu po 18. Skąd ty wiesz takie rzeczy?-(ja)Ja wiem więcej niżmyśliszo_O ( i wolał nie drązyc tematu-,- cały tatuś mamy by to nie ździwiło nawet gdybym dodałaerotycznych scenek...
 7. Czym się interesujesz?
Kocham muzykę,czasem tańczyć przed lustrem zwłaszcza xd, występować dlatego ostatnio zmieniłam szkołe by pójśc do klasy "działań twórczych" <3 i oczywiście blogami, chodzi tu o romantyczne historie (można sie tyminteresować no nie?)8. Czy chciałabyś mnie poznać?
Gdzieś już odpowiedziałam na te pytanie, ale moge raz jeszczę TAAAAAAAAAAAAK chce poznać karzdą moją czytelniczkę !!!9. Czytasz moje blogi?
Głównie ten o Ruggcedesw sumie tylko ten:(10. Ulubiony przedmiot szkolny?
yyyy......dodatkowy teatr:) i czasem muzyka zalezy co robimy 11. Bez czego nie wyjdziesz z domu. (jakieś przedmioty czy coś)
hmmm... niemam takiej rzeczy, ale gdybys mnie zapytała kiedys dawno temu  to byłby to telefon:)
Teraz mam taki "nowoczesny" xd

KONIEC


Nw czy kogoś nominuję... bo wszystkich których chciałam to juz to zrobiłam hymmm?
No ale trudno musze was jeszcze pomęczyć dziewczyny:
1. http://fedemila-my-live.blogspot.com/
2. http://ratujmojeserce.blogspot.com/?m=1
3. http://ruggcedes.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-adward.html
(tak wiem nic nowego :()

Pytanka:
1.Z jakiego miasta jesteś?
2.Czemu tak nazwałaś swojego bloga?
3.Wolisz krótkie czy długie włosy?
4.W jakim jesteś nastroju?
5.Masz rodzeństwo?(jakie,ile lat)
6.Ulubiona piosenka:
7.Opowiedz jakąś historie,wspomnienie lub zdarzenie ze swojego życia:):
8.Co myslisz o mnie imoim blogu?
9.Przezwiska, które najczęście słyszysz:
10.Jaka piosenka cię opisuje?
11.Znienawidzona piosenka;
12.Plany jakie masz na pszyszłość?
13.Co/Kto jest najważniejsze w twoim życiu?

 Oki to tyle
Besosiki  : *
Zapraszam do czytania ;)


4 komentarze:

  1. Hehe dzieki za nominke. Dodam pewnie dzisiaj. Ymm rozdzialy pewnie tez dodam. Jak cos to mozesz wpasc na mojego pierwszego bloga o fedemili fedemila-always-and-forever.blogspot.com
    Papa Mechi Mechiś Lambre

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Dziękuję za nominkę.
    To niby yaki mały gest, ale bardzo cieszę się, że mój blog jest zawsze pierwszy u cb w nominacjach.
    Dziękuję!!!!!
    Kocham cię!!!



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz się co dziwić byłaś pierwszą na moim blogu a ja na twoim , nie moglo być inaczej <3
      To dzięki tobie rozwinęłam tego bloga nie zapomnę ci tego :*

      Usuń
  3. gratki nominacji, a ode mnie dostajesz kolejną, otóż :
    Zostałaś nominowana do LbA na moim blogu - http://fedemilamiloscdokonca.blogspot.com/2015/01/lba-nr-5-i-nr6.html

    OdpowiedzUsuń